• GRA EDUKACYJNA KWIATOWA PRZYGODA KRÓWKA SANDY FARMA KARTY ROTER KAFER

Symbol: MIK-ROT1668-0
72.84
szt. Do przechowalni
Cena przesyłki 0
Darmowa dostawa 0
ORLEN Paczka 0
Paczka w RUCHU 15.99
Paczkomaty InPost 17.49
Przesyłka kurierska 18.49
Mały gabaryt 25
Mały gabaryt(Pobranie) 35
Duży gabaryt 35
Duży gabaryt(Pobranie) 45
Mała paleta 55
Mała paleta(Pobranie) 65
Przesyłka kurierska niestandardowa 75
Przesyłka kurierska niestandardowa (Pobranie) 85
Średnia paleta 100
Średnia paleta (Pobranie) 110
Duża paleta 150
Duża paleta (Pobranie) 160
Przesyłka kurierska d.rozmiar 175
Paleta XXL 240
Paleta XXL (Pobranie) 250
Dostępność Duża dostępność
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 691-913-157

Zostaw telefon

"Kwiatowa Przygoda" to fascynująca gra edukacyjna, która wprowadza dzieci w barwny i ekscytujący świat roślin i przyrody. Pomóżcie krówce Sandy odnaleźć zgubione kwiaty, które porozrzucał wiatr. 

Zanim rozgrywka się rozpocznie należy się do niej przygotować: 

Należy przykleić naklejki do wszystkich ścian kostki. Kładziemy okrągłą kartkę - łąkę kwiatową. W jej centrum ustawiamy pionek w kształcie krowy. Na łące układamy postacie z gry. Obok każdego zwierzęcia umieszczamy trzy żetony kwiatów w tym samym kolorze co tło, na którym znajduje się zwierzę. W pobliżu farmy kładziemy obok siebie dwa żetony z obrazkami siana i wody - zawsze znajdują się obok farmy. 

Przebieg gry: Dziecko rzuca kostką. Jeśli na kostce wypadł obraz zwierzątka, krówka Sandy idzie je odwiedzić. Jeśli na kostce wypadł obraz czterech kolorów, wybierzcie z dzieckiem, dokąd ma pójść krowa Sandy, aby przynieść zgubiony kwiatek z powrotem na łąkę. Obrazek farmy oznacza, że krówka jest głodna lub spragniona - należy dać jej wtedy żeton z obrazkiem wiadra z wodą i siana.

Kiedy wypada obrazek koźlęcia, krowa idzie do niego w odwiedziny. Następnie prosi ją o kwiatek, który leży koło niej. Zapytajcie dziecko "Jakiego koloru są kwiaty?", w ten sposób dziecko nauczy się kolorów. Krówka bierze jeden kwiatek, wraca na łąkę i zostawia go na wolnym polu swojej łąki. Podróżując za pomocą kostki, krowa Sandy odnajduje wszystkie kwiaty, jak i nowych przyjaciół. 

Gra kończy się, gdy krówka Sandy wypełni kwiatami wszystkie wolne pola na łące. Policzcie z dzieckiem kwiaty każdego koloru.

Gra 2 - celem gry jest ułożenie żetonów - kwiatków na planszy według koloru, powtórzywszy kombinację na jednej z kart zadań, które znajdują się w zestawie.

Zestaw zawiera:

  • figurkę krówkę,
  • planszę,
  • figurki zwierząt,
  • 14 żetonów,
  • kostkę do gry, naklejki,
  • instrukcję,
  • 9 kart z zadaniami

"Kwiatowa Przygoda" to nie tylko rozrywka, ale także narzędzie do nauki i rozwoju dzieci. Zachęca do eksploracji przyrody, rozwijania wiedzy i umiejętności oraz kształtuje ciekawość świata. To doskonały przykład, jak gra może być zarówno zabawą, jak i edukacją. 

Stan:
Nowy
Ostrzeżenie!:
W trakcie pracy
Płeć:
Uniseks
Wiek:
W trakcie pracy
Certyfikaty:
CE
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci