-
Reklamacje
- Sprzedawca odpowiada względem Kupującego za wady rzeczy według reguł określonych w Kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić na adres e-mail: kontakt@zime.pl wypełniając formularz reklamacji z opisem wady(załaczyć zdjęcia) i okolicznościami jej ujawnienia oraz żądaniem Kupującego.
- Kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę Kupujący może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi Sprzedawca w razie uwzględnienia reklamacji (nie dotyczy konsumentów). Sposób odesłania reklamowanego towaru określa Sprzedawca.
- Reklamacja Kupującego zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Kupującego wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
- Wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady rzeczy (nie dotyczy konsumentów).
-
Kupujący powinien zgłosić wadę reklamowanego towaru w terminie do 7 dni od daty otrzymania towaru (za wyjątkiem wady wykrytej podczas użytkowania).
Kontakt do reklamacji:
kontakt@zime.pl
Tel. +48 691 913 157
Tel. +48 691 913 157