• F.A.Q.

REJESTRACJA

Zapomniałem hasła – co zrobić?

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła wystarczy, że w panelu logowania klikniesz na tekst "Nie pamiętasz hasła?" i podasz adres e-mail użyty podczas rejestracji. Nowe hasło zostanie przesłane w przeciągu kilku minut.

Czy posiadanie loginu i hasła jest niezbędne, aby móc dokonywać zakupów?

NIE – nasz sklep udostępnia swoim Klientom możliwość dokonywania zakupów bez konieczności rejestrowania konta. Jednak, jeżeli zdecydują się Państwo na dołączenie do grona naszych zarejestrowanych Klientów uzyskają Państwo możliwość przeglądania historii swoich zakupów, wygodnego monitorowania procesu zamówienia oraz zaoszczędzą Państwo czas przy kolejnych zakupach unikając ponownego wypełniania danych potrzebnych do realizacji zamówienia.

Jak dokonać rejestracji w sklepie ZIME?

Aby zarejestrować konto w sklepie należy kliknąć napis"twoje konto", a następnie „zarejestruj się”. W kolejnym kroku zostaną Państwo poproszeni o wypełnienie danych potrzebnych do założenia konta i realizacji zamówień.  Po prawidłowym wypełnieniu formularza i kliknięciu napisu „zarejestruj się” otrzymają Państwo na adres mailowy wiadomość potwierdzającą aktywacje konta. 

Czy można modyfikować dane podane podczas rejestracji?

TAK – w dowolnej chwili swoje dane możesz modyfikować korzystając z panelu klienta. W tym celu wystarczy zalogować się na swoje konto, wpisując login oraz adres e-mail, który został podany podczas rejestracji i przejść do zakładki "Moje informacje osobiste" i/lub "Moje adresy".



ZAMÓWIENIA

Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?

TAK – do czasu dokonania płatności i wysyłki zamówienia mają Państwo możliwość rezygnacji z zamówionych przedmiotów. W tym celu prosimy o przygotowanie numeru zamówienia oraz jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta. Dodatkowo kontaktując się z naszymi pracownikami mogą Państwo modyfikować rodzaj płatności, sposób wysyłki oraz dokonać zmian w liście przedmiotów, które Państwo zamówili bez konieczności anulowania całego zamówienia.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Od momentu złożenia i opłacenia zamówienia rozpoczniemy realizację zamówienia.  Czas wysyłki zależny jest od wybranego produktu.

Czy mogę modyfikować zamówienie?

TAK – do momentu wysyłki Państwa zamówienia mogą Państwo w dowolnej chwili zmodyfikować swoje zamówienie poprzez kontakt z naszym działem obsługi klienta. W tym celu prosimy o przygotowanie numeru zamówienia i skontaktowanie się z naszymi pracownikami.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA        

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

NIE

Czy zabezpieczacie przesyłki przed uszkodzeniem?

TAK - dokładamy wszelkich starań by nasze produkty były dostarczane do klienta w sposób bezpieczny. Każda przesyłka jest zapakowana w sposób, który minimalizuje ryzyko jakiegokolwiek uszkodzenia.

Czy zamówiony towar może być wysłany za granicę?

NIE

Jakie są koszty dostawy przesyłki?

Koszty przesyłki uzależnione są od wybranego przez Państwa rodzaju dostawy oraz wagi produktów. Szczegółowe informacje na ich temat znajdują się w zakładce Dostawa.

Jaki jest czas dostawy produktów?

Czas dostawy produktów jest zależny od wybranego dostawcy i gabarytu przesyłki.

PŁATNOŚCI

Na jaki rachunek bankowy należy dokonać płatności za zamówienie?

Płatności należy regulować na rachunek bankowy PKO Bank Polski, numer rachunku: 65 1020 4984 0000 4802 0162 5185  Dane odbiorcy: ZIME LTD, w tytule podając numer zamówienia.

Jakie są możliwe formy płatności za zakupiony towar?

Sklep umożliwia Państwu następujące metody płatności:

  • płatność przelewem na konto bankowe

  • płatność za pobraniem (tylko niektóre porodukty)

WYMIANA I ZWROTY

Czy mogę zwrócić zakupiony towar i ile mam na to czasu?

Zgodnie z prawem zakupione produkty możecie Państwo zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. 

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot środku następuje do 14 dni od momentu odebrania odesłanego przez Państwa towaru.

W jaki sposób sklep zwraca pieniądze za odesłane rzeczy?

Pieniądze są zwracane na numer konta bankowego, z którego była realizowana płatność, a w przypadku jego braku na numer rachunku wpisany na formularzu zwrotu.

REKLAMACJE

Co zrobić, kiedy produkt dotrze  wadliwy lub uszkodzony?

Jeżeli otrzymali Państwo wadliwy lub uszkodzony produkt prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi w zakładce Reklamacje gdzie przedstawione są wszelkie potrzebne informacje. Jeśli to nie wystarczy prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

 

Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu:

Dział obsługi klienta:

Tel. +48 691 913 157

Email: kontakt@zime.pl